Πόσα παιχνίδια αγοράζετε στα παιδιά σας κάθε χρόνο και πόσο διαρκεί ο ενθουσιασμός τους για κάθε νέο παιχνίδι; Μία νέα τάση στη βιομηχανία παιχνιδιών δίνει ένα θεμελιώδες μάθημα στα παιδιά όλου του κόσμου: Να μοιράζονται. Όχι, όμως, με τον τρόπο που φαντάζεστε…
Οι εταιρίες συνδρομητικής πώλησης είναι μία μεγάλη τάση στον δυτικό κόσμο που έχει διεισδύσει για τα καλά στη βιομηχανία των παιχνιδιών. Όλο και περισσότεροι γονείς στρέφονται σε συνδρομητικές υπηρεσίες που υπόσχονται στα παιδιά τους καινούρια παιχνίδια κάθε μήνα με χαμηλότερο κόστος, μειώνοντας ταυτόχρονα τις συνέπειες που έχει η απόρριψη πλαστικών παιχνιδιών στο περιβάλλον.
Οι εταιρίες που προσφέρουν παιχνίδια με μηνιαία συνδρομή αυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό και σημειώνουν τρομερή ανάπτυξη. Η Green Pinata Toys παρουσιάζει 60% ανάπτυξη κάθε μήνα, με πάνω από 2.000 αποστολές. Με $24.99 (€22) τον μήνα, οι γονείς μπορούν να επιλέξουν μέχρι 4 παιχνίδια από ένα κουτί που η εταιρία αποστέλλει σε μηνιαία βάση.
Η KiwiCo ήταν μία από τις πρώτες εταιρίες που ξεκίνησαν τον διαμοιρασμό παιχνιδιών το 2011 κι έχει αποστείλει πάνω από 10.000.000 κιβώτια σε παιδιά διαφόρων ηλικιών και ενδιαφερόντων, με μηνιαία συνδρομή $19.95 (€18). Με την ίδια συνδρομή, η ToyLibrary δίνει στους γονείς τη δυνατότητα να επιλέξουν από μία συλλογή 500 παιχνιδιών που μπορούν να προσαρμοστούν στην ηλικία και στις προτιμήσεις κάθε παιδιού.
Και ενώ όλες αυτές και πολλές ακόμα εταιρίες είναι startups, οι “μεγάλες δυνάμεις” έχουν αρχίσει να μπαίνουν επίσης στο παιχνίδι: Το 2017, η Amazon λάνσαρε την συνδρομητική υπηρεσία παιχνιδιών STEM.